A testmozgásról

Testünk mozgásra tervezett gépezet. Bizonyított, hogy azoknál, akik legalább heti négy alkalommal, minimum 40 percig testmozgást végeznek, kisebb az infarktus és a keringési megbetegedések kockázata. A mozgás csökkenti a magas vérnyomást és az elhízást és jó kondícióban tartja az egész szervezetet.

A hatékony testmozgás: Kedvezően befolyásolja az étvágyat, és jelentősen megnöveli a napi energiafelhasználást. A testedzés természetes étvágycsökkentő eszköz. A rendszeres edzés a természetes éhség-jóllakottság viszony normalizálásának irányába hat. Ennek a viszonynak a szabályozása sok embernél nem kielégítõen mûködik. Ebbõl fakadóan a rendszeres edzés a szív és vérkeringési megbetegedések megelõzésének illetve kedvezõ irányú befolyásolásának legjobb eszköze.

A rendszeres testedzéssel a következõ eredményeket érhetjük el:

  • Csökkenti a szívinfarktus rizikóját
  • Csökkenti a cukorbetegséget és annak kialakulási rizikóját
  • Csökkenti a magas vérnyomást
  • Csökkenti a vastagbélrák kialakulási esélyeit
  • Csökkenti a depressziót és az idegességet
  • Segít kontrollálni a súlyunkat
  • Segít abban, hogy sokáig mozgékonyak maradhassunk
  • Segít a jó közérzet kialakításában és annak megtartásában
FacebookTwitterGoogle+Share