Pilates

 

 

Kinek ajánljuk a Pilatest?

Természetesen kortól és nemtől függetlenül mindenkinek, hiszen nem tudnánk meghatározni egyetlen olyan korcsoportot vagy élethelyzetet sem, amelyben ne lenne nagyon hasznos, testnek-léleknek egészséges a Pilates mozgásforma. Ha azonban valaki  ideális testedzési módot keres magának és nem tud választani a sokféle javaslat, reklám, baráti jó tanács hallatán – annak szívesen segítünk végiggondolni, miért lenne számára megfelelő a Pilates.

Gondold végig, mi miatt szeretnél aktívabb életformára váltani, mennyi időt, energiát tudsz erre szánni, mit szeretnél elérni és mire is van a leginkább szükséged! Ez a tudatosság, a pillanatnyi állapotodnak, élethelyzetednek a tudatos mérlegelése egyben a legjobb belépő is a Pilateshez, hiszen a „kontroll művészetének” is nevezett mozgásformának fontos eleme a testünkre figyelés, az izmok működésének tudatos ellenőrzése.


Pilates az erőnlét javításához

Ha úgy érzed, hogy az erőnléted nem megfelelő, hogy jó lenne növelni az ellenálló- és teherbíró képességed, a Pilates jó szolgálatot tehet, hiszen erősítő gyakorlatai, speciális légzéstechnikája az egész szervezetedre jó hatással lesznek.


Fogyókúrához

Ha az zavar, hogy súlyfelesleggel küzdesz, itt-ott zsírpárnák rakódtak le, de tartasz attól, hogy nem bírod majd tartani a tempót az edzőtermek túlságosan kigyúrt törzsközönségével, a Pilates a jó választás. A segítségével nemcsak fokozatosan ledolgozhatod a pluszkilókat, hanem a testtartásod is javul, az izomzatod feszesebbé válik majd a gyakorlatok nyomán, így egyre  magabiztosabban húzhatod majd ki magad.


Stressz ellen

Ha eleged van a folyamatos stresszből, amelyben élsz, ha szeretnél lazítani, hetente néhány órára kikapcsolódni a mókuskerékből, akkor is ajánljuk a Pilatest, hiszen ennek gyakorlatsorai bizonyos mértékig egyesítik a mozgás és a jóga stresszoldó hatását.


Pilates szülés után

Bár még sosem osztottad meg ezt a titkod senkivel, de úgy érzed, hogy szülés után már nem tökéletesek a medencezáró izmaid? Félnél ugrálással járó edzésbe kezdeni vagy futni menni, mert nem bízol a hólyagzáró izmaidban? Ebben az esetben is a legjobb döntés a Pilates, hiszen a lassan, kitartóan végzett  gyakorlatok azokat az izmokat is megmozgatják, megerősítik, amelyeknek a létezéséről, amíg tökéletesen működtek, nem is tudtál!


Mozgásszagény életmód ellen

Ülő munka mellett már egészen fiatal korban jelentkezhetnek az első kopásos mozgásszervi elváltozások illetve a rossz testtartásból eredő izomgörcsök, gyulladásos megbetegedések. Ha gyakran fáj a  hátad, vállad, derekad, vagy a kezedben visszatérően előfordul ínhüvelygyulladás a számítógépes egér miatt, akkor még inkább szükséged van a Pilates segítségére. A mélyizmokat megmozgató gyakorlatsorok és a speciális légzés jó hatással lesz a gerincedre, testtartásodra és izmaidra egyaránt.


Újrakezdéshez

Végül pedig, ha több éves kihagyás után szeretnéd újra aktívabbá tenni az életed, és olyan mozgásformát keresel, amely mintegy bevezeti, tested-lelked megedzi erre az aktívabb, fittebb, fiatalosabb életmódra, akkor első edzéssornak is tökéletesen alkalmas a Pilates!

 

Itt megnézheted, miért választottak minket vendégeink>>>

Ha felkeltettük érdeklődésed, látogass el hozzánk!

Címünk:

Budapest V.ker.
Városház u. 14.
II. em. 1/A

Tel.: 1-337-9294 (Bejelentkezés 14 óra után)
Tel.: 30/951-4044 (Információ)

Pilates-elvek

A Pilates-módszer előnyei

Pilates vagy jóga?

Pilates a Wikipédián

FacebookTwitterGoogle+Share