Callanetics gyakorlatok

Sokan hallottak már a Callanetics-ről, de kevesen tudják, pontosan miről is szól ez az egyedi mozgásforma: lassú, ismétlődő izomösszehúzó és nyújtó mozdulatok egyedi sorozata, mely a különböző izomcsoportokra fókuszál. A gyakorlatok kicsi, izometriás* pulzáló mozdulatokból állnak, melyek formálják, emelik az izmok tónusát, megdolgoztatják a mély izomzatot, javítják a testtartást. A Callanetics sokrétűen fejti ki hatását: feszesebbé teszik az izmokat és a bőrt, segítségével gyorsabban és könnyebben lehet fogyni, csökkenti a cellulitist.

*az  izometriás  torna  lényege  az  hogy  a  gyakorlatok  során a test izmaival erőt fejtünk ki vagy egy szilárd testtel szemben (pl. fal), vagy az izmainkat megfeszítjük egy bizonyos pozícióban, s adott ideig kitartjuk ebben az állapotban.

A Callanetics segítségével hatékonyan tudod csökkenteni rövid időn belül  a ruhaméreted anélkül, hogy a szív és érrendszered feleslegesen meg lenne terhelve.

Fontos kiemelni, hogy ezt a mozgásformát minden korosztály, nők és férfiak egyaránt gyakorolhatják testalkattól, edzettségi szinttől függetlenül. A gyakorlatok kicsi, de erőteljes mozdulatok sorozatából épülnek fel, melyek különböző izomcsoportokat és testrészeket céloznak meg. Erősítik a tested izmait a problémás helyeken (kar, combok, pocak, csípő), s segítségükkel szép, nőies alakot formálhatsz magadnak. Mindemellett nyújtják és erősítik a gerincet, ezzel segítik a helyes testtartás kialakítását.

Már néhány foglalkozással is szép eredményeket lehet elérni, de igazi sikert a heti többszöri, rendszeres edzés garantál: vékony derék és csípő, lapos has, feszes izmok, formás lábak.

A Callanetics gyakorlatok előnyei:

  • Javuló testtartás
  • Javuló hajlékonyság
  • Csökkentett hát- és deréktáji panaszok
  • Erősebb hasizmok és medence
  • Lapos has
  • Kisebb derék
  • Vékonyabb csípő, feszes combok
  • Megnövekedett energiaszint
  • Megnövekedett libidó
  • Visszaszorított cellulitis
  • Formás fenék

A további előnyök közé sorolandó, hogy a Callanetics gyakorlatok segítenek beállítani a rendszertelen menstruációs ciklust, hatékonyan kezelik a különböző hát-, deréktájéki és hasi fájdalmakat, s segítenek megelőzni az oszteoporózis kialakulását. A fizikumra gyakorolt jókétony hatások mellett fontos megemlíteni a gyakorlatok relaxációs,testi-lelki egyensúlyt erősítő hatásait is.

Amennyiben egy sokrétű, hatékony alakformáló mozgásformát keresel, ne habozz tovább, vágj bele a Callanetics kalandba és hozd magad csúcsformába a következő nyári szezonra!

FacebookTwitterGoogle+Share